Co jem w ciągu dnia jako weganka

Na wstępie napiszę, że według aplikacji, z której korzystam, tego dnia zjadłam 1768 kalorii, w tym: 488g węglowodanów, 161g białka i 45 gram tłuszczu. Na co dzień nie liczę kalorii, po prostu staram się jeść w miarę racjonalnie i nie podjadać (co średnio mi wychodzi). Wiem, że dużo ludzi zastanawia się jak może wyglądać dzień na diecie wegańskiej, dlatego postanowiłam umieścić wszystko co zjadłam danego dnia w jednym poście 🙂 Zapraszam na mojego instarama (letseatnomeat) po więcej inspiracji.

  1. Śniadanie

Na śniadanie mój ostatni faworyt – smoothiebowl

DSC_0437.JPG

Wygląda i smakuje wspaniale. A co wchodzi w jego skład?

  • 2 banany
  • 70g mrożonych malin
  • 1 łyżka płatków żytnich
  • 1 łyżeczka spiruliny
  • 1 łyżeczka nasion chia
  • 1 łyżeczka nasion konopii
  • jagody goji
  • migdały
  • wiórki kokosowe

Takie śniadanie, z pozoru lekkie, ma 605 kalorii.

2. Drugie śniadanie

18426051_1418674721527258_843553878_n

Moje drugie śniadanie składało się z marchewki, ogórka, rzodkiewek, a do tego hummus z białej fasoli z kawałkami suszonych pomidorów. Kaloryczność tej przekąski – 95

3. Obiad

18447872_1418674601527270_1181054846_n

Na obiad zjadłam pyszne kotleciki składające się z: ciecierzycy, brokuła, pieczarek oraz cebuli. Obtoczone były w sezamie oraz w siemieniu lnianym. Do tego kasza pęczak i marynowane buraki. Pycha! Kaloryczność – 460

4.Przekąska

18425658_1418677691526961_272609168_n

Jakiś czas po obiedzie zjadłam pomarańczę – 144 kalorie

5.Kolacja

DSC_0441.JPG

Kolacja tego dnia wyjątkowo mi zasmakowała i na pewno powtórzę ten przepis. Była to zupa składająca się z bakłażana, resztki cukinii, cebuli czerwonej, ziemniaków, pomidorów krojonych, a to wszytko zalane bulionem warzywnym. Na wierzch dodałam płatki drożdżowe oraz pestki dyni. Kaloryczność takiej zupy to około 221 kalorii.

Muszę się również przyznać, że w oczekiwaniu na zupę zjadłam 3 kawałki gorzkiej czekolady oraz 2 kromki chleba, co dało dodatkowe 243 kalorie.

Wiadomo, że każdy mój dzień wygląda inaczej, ale łatwo zauważyć, że nie mam żadnego problemu z jedzeniem dostatecznej ilości białka, jem go aż nadto, a częstym argumentem przeciwko weganizmowi jest właśnie kwestia białka.

Skomentuj

